VANA JA UUS AUTO: Macaus ohjab Jaapani F3sarjas osalev Marko Asmer Hitech Racingu autot, millega ta tunamullu kihutas. Macau GP
AUTOSPORT Macaus vormel3 sarja tippsõitjate GP-l kihutas Marko Asmer reedesel treeningsõidul rajalt välja ja lõhkus sõiduvahendi.
«Macau tänavarada on ülikiire – sirgetel küünib kiirus 280 kilomeetrini tunnis – ja libe ning väga paljud sõitsid vastu seina,» vahendas sündmusi Marko Asmeri isa Toivo.
Hitech Racing suutis sõiduvahendi siiski õigeks ajaks töökorda saada, ent seadistus polnud kaugeltki parim, auto oli tasakaalust väljas. Sestap pidi Asmer leppima eilses ajasõidus 14. kohaga. Kuna aga eestlane oli võitnud neljapäevase ajasõidu ja tulemused liideti, stardib ta laupäevasele kümneringilisele kvalifikatsioonile neljandalt positsioonilt. Pühapäevase põhisõidu pikkus on 15 ringi.
Marko Asmer
Marko Asmer lõhkus auto ja stardib 4. kohalt
SLÕL
VANA JA UUS AUTO: Macaus ohjab Jaapani F3sarjas osalev Marko Asmer Hitech Racingu autot, millega ta tunamullu kihutas.
Macau GP
AUTOSPORT Macaus vormel3 sarja tippsõitjate GP-l kihutas Marko Asmer reedesel treeningsõidul rajalt välja ja lõhkus sõiduvahendi.
«Macau tänavarada on ülikiire – sirgetel küünib kiirus 280 kilomeetrini tunnis – ja libe ning väga paljud sõitsid vastu seina,» vahendas sündmusi Marko Asmeri isa Toivo.
Hitech Racing suutis sõiduvahendi siiski õigeks ajaks töökorda saada, ent seadistus polnud kaugeltki parim, auto oli tasakaalust väljas. Sestap pidi Asmer leppima eilses ajasõidus 14. kohaga. Kuna aga eestlane oli võitnud neljapäevase ajasõidu ja tulemused liideti, stardib ta laupäevasele kümneringilisele kvalifikatsioonile neljandalt positsioonilt. Pühapäevase põhisõidu pikkus on 15 ringi.