Tarbijakaitse hoiatab telemängu “Kullasadu” helistamise eest

 

30.11.2007 15:49

Tarbijakaitseamet hoiatab venekeelsetes kanalites näidatavasse interaktiivsesse tarbijamängu “Kullasadu” helistamast, kuna väidetavalt tuleb helistajal suur summa maksta ka siis, kui liin on kinni.

Saates osalemiseks on vaja vastata erinevatele küsimustele, helistades eritariifsele telefoninumbrile. Kõne hind on 15 krooni ning eetrisse pääsevad mängijad juhusliku valiku alusel, teatas tarbijakaitseamet.

Ametile on aga laekunud mitmeid tarbijate avaldusi, kuna mängus osalejate telefoniarved on kasvanud väga suurteks, ulatudes tuhandest isegi kuni seitsme tuhande kroonini.

“Tarbijate enda hinnangul nad nii palju saatesse helistada ei saanud, sest liin oli kas kinni või võttis kõne vastu automaatvastaja, paludes uuesti proovida. Tarbijad on imestunud, et raha on võetud, kuigi nad pole isegi liinile pääsenud,” teatas amet.

“Kullasadu” näitavad Pervõi Baltiiski Kanal (PBK), 3+ ja Orsent TV (ORT 1).

Tarbijakaitse soovitab kõikidel inimestel, kes on mängus osalenud, tellida kindlasti kõnede eristus. Kui kõnede eristusest on näha, et mängu helistanud tarbija kõne on kestnud null sekundit, kuid selle eest on siiski võetud raha, on tarbijal tarbijakaitseameti hinnangu kohaselt õigus nende kõnede eest mitte maksta.

Oliver Kahu