Mononäidendis “Mina, naine” suurtes ja väikestes, kuid ikka täissaalides lavale astunud Ülle Lichtfeldt teab ja tunneb, et see lugu läheb inimestele korda.
Kati Murutari tekst on ju kuidas kellelegi: teda kas armastatakse tuliselt või vihatakse palavalt.
Asi polnudki niivõrd tekstis kui selles, kuidas inimene võtab vastu kaks tundi nii-öelda kahemõttelist teksti.
Ülle Lichtfeldt
Ülle Lichtfeldt. foto: Arvet Mägi/Virumaa Teataja
01.03.2010 20:08
Inna Grünfeldt, reporter
Mononäidendis “Mina, naine” suurtes ja väikestes, kuid ikka täissaalides lavale astunud Ülle Lichtfeldt teab ja tunneb, et see lugu läheb inimestele korda.
Kati Murutari tekst on ju kuidas kellelegi: teda kas armastatakse tuliselt või vihatakse palavalt.
Asi polnudki niivõrd tekstis kui selles, kuidas inimene võtab vastu kaks tundi nii-öelda kahemõttelist teksti.