Eesti Energia avab Jõhvis uue klienditeeninduse

Täna avab Eesti Energia klientide paremaks teenindamiseks Jõhvi uues
ärikeskuses Central, Jõhvi Keskväljak 4, uue klienditeeninduspunkti. Vana
klienditeenindus asukohaga Tartu mnt 2 suletakse.

Eesti Energia Teeninduse direktori Marko Alliksoni sõnul lähtuti kesklinna
kolimisel kliendiuuringute tulemustest, mille kohaselt soovivad kliendid oma
elektriasju korraldada võimalikult kiiresti ja mugavalt.

“Lisaks käivitub meil lähiajal Jõhvi klienditeeninduses Kohtla-Järve
Soojusega koostööprojekt, mis pakub klientidele veel suuremaid võimalusi.
Alates detsembri algusest saavad kliendid meie teeninduspunktis lahendada
nii elektri kui ka soojuse valdkonnaga seotud küsimusi”, ütles Allikson.

Tänasest saab uues klienditeeninduses sõlmida makseteatise- ja
otsekorralduslepingut, teatada elektriarvesti näitu, sõlmida ja muuta
elektrienergia ostu-müügilepingut, esitada liitumistaotlust, osta Rohelise
Energia sertifikaate, küsida infot, saada konsultatsioone jne.

“Kolisime nn. Ida-Virumaa tõmbekeskusesse. Parema teenindamise tagamiseks on
uus ärikeskus Jõhvi tingimustes selleks suurpärane võimalus,” kommenteerib
klienditeeninduspunkti asukohamuutust Eesti Energia Teeninduse Ida-Virumaa
piirkonnajuht Kristel Aas.

Jõhvi Keskväljak 4 asuv klienditeenindus on avatud esmaspäevast reedeni kell
8.00 – 17.00 ja laupäeviti 9.00 – 13.00. Soodne asukoht ja lahtiolekuaeg
muudavad seal elektriasjade ajamise mugavaks nii Jõhvi, selle ümbruskonna
kui ka Ida-Virumaal läbisõidul olevate Eesti elanike jaoks.

Jõhvi uues klienditeeninduses on teeninduspinda 110 m2. Käesoleval aastal on
Eesti Energia lisaks Jõhvi klienditeenindusele avanud uued
klienditeenindused ka Viljandi ja Rakvere kesklinnas

Postitatud rubriiki Määratlemata. Talleta püsiviide. Kommenteerimine ja trackback-viidete lisamine ei ole lubatud.